Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny (KPPT) poszukuje pracownika na stanowisko: Obsługa Biura KPPT

Główne zadania na stanowisku pracy :

  • Prowadzenie Biura KPPT, w tym:
    • przyjmowanie interesariuszy/ Klientów  KPPT,
    • odbieranie dokumentów,
    • obsługa bieżącej korespondencji KPPT wyjściowa i wejściowa,
    • prowadzenie dokumentacji Klientów KPPT,
    • obsługa Klientów Wirtualnego Biura,
    • przygotowywanie dokumentów związanych z działalnością KPPT,
    • inne wynikające z bieżącego prowadzenia działalności KPPT
  • Redagowanie i przekazywanie do opublikowania na stronie internetowej KPPT materiałów oraz monitorowanie ich prawidłowego i terminowego ogłaszania
  • Przekazywanie do Spółki informacji  niezbędnych do wystawiania przez KPPT Sp. z o.o. zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis podmiotom ulokowanym w KPPT
  • Gromadzenie i prawidłowe prowadzenie dokumentacji KPPT, w tym w szczególności:
    • dokumentów organizacyjnych KPPT, takich jak zarządzenia, ogłoszenia, itp.,
    • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji podmiotów wynajmujących powierzchnie w KPPT,
    • nadzór nad dokumentacją znajdującą się w Biurze KPPT
  • Organizowanie korzystania z sali spotkań przez podmioty ulokowane w  Inkubatorze zgodnie z Regulaminem
  • Organizowanie spotkań i innych wydarzeń w KPPT
  • Przygotowywanie i opracowywanie danych, informacji, zestawień i innych dokumentów dotyczących KPPT
  • Współpraca ze stanowiskiem ds. obsługi finansowo-księgowej KPPT w zakresie przygotowywania i aktualizacji indywidualnych kalkulacji opłat za wynajem powierzchni w KPPT
  • Współpraca ze stanowiskiem ds. obsługi technicznej w zakresie zgłaszanych nieprawidłowości, uwag dotyczących infrastruktury technicznej i powierzonego mienia
  • Obsługa usług wynajmu sal w KPPT
  • Odpowiedzialność za wysoką jakość usług w KPPT oraz ich ciągłe ulepszanie
  • Budowanie dobrego wizerunku KPPT
  • Przygotowywanie dokumentów

Wymagania wobec kandydatów:

  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu biura lub pracy w administracji min. 2 lata
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy projektach unijnych lub pozyskiwaniu środków zewnętrznych
  • doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z Klientami

Oczekiwane umiejętności:

  • umiejętność  obsługi sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, faks)
  • umiejętność  pracy z komputerem ( pakiet Micro Office  ze szczególnym uwzględnieniem przygotowywania dokumentów, w tym w Excelu)

Dodatkowe informacje:

  • Miejsce wykonywania pracy – Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny, Górki 3A, 82-500 Kwidzyn
  • Wymiar pracy – 1 etat, godz. 8.00-16.00

CV należy przesyłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@kppt.pl  w dniach od 07.03.2017 do 15.03.2017. KPPT zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów tylko z wybranymi kandydatami.